Processen i full gång!

Vi är nu igång med ett aktivt arbete och kommit igång bra i processen. Jag väntar nu på fint väder för att kunna gå ut och filma kompletterande material, så som miljöbilder. Utöver det så sitter vi och jobbar parallellt med ljud kontra bild/klippning/bearbetning. Vi arbetar efter en struktur satt utefter det dokumenterade skedet, som därefter ska ta sin form via en voice over; skapad av Jesper. Något han nu sitter och arbetar med – under tiden som jag experimenterar med det material vi hittills har. 

Allt rullar på bra och vi arbetar bra som team; men liknande tankesätt och idéer på hur slutresultatet kan komma att se ut; samt hur vi bör nå dit. Jag jobbar främst nattetid då jag känner mig mest inspirerad under dessa timmar. 

I övrigt så hade jag senast idag samtal med Lunds sjukhus, samt provtagning och dess like; hoppas att min sjukdom inte kommer att påverka mitt arbete mer än nödvändigt. Ser till att göra mitt bästa och försöka fokusera på det som nu är viktigt, för att jag ska kunna gå ut en examen med en bra produktion. 

Bild

 

Det här inlägget postades i Funderingar. Bokmärk permalänken.

Kommentera

